robin-jess.reismee.nl

De reis & de eerste paar dagen in Australië!

De vlucht;

De hele dag onrustig voor mijn vertrek, heb ik alles? Hoe laat is het? Moet ik nog iets meenemen? Uiteindelijk is het zo ver, tijd om Lonneke op te halen en naar Amsterdam te rijden. Heel fijn dat Lonneke mee gaat, ook fijn voor pap & mam op de terug weg. Op het vliegveld in Amsterdam kwam ik erachter dat ik te veel gewicht in mijn grote koffer had. Daar moest 5 kilo uit, dus de spullen die ik het meest kon missen heb ik aan pap & mam meegegeven.Na het inchecken van de koffer hebben we nog een kop koffie gedronken op het vliegveld, kreeg ik nog cadeautjes en was het dan tijd op "doei" te zeggen. Super raar, maar wel voor een uiteindelijk goed doel.

Eenmaal afscheid genomen van elkaar mocht ik door de douane, waar alleen maar Koreanen stonden. Bij de gates hoefde ik niet heel lang meer te wachten voor ik in mocht stappen. In het vliegtuig kregen we allen een deken, kussen en slofjes voor in het vliegtuig. Ik zat aan het raam en langs mij zat een Engels Mnr. die heel de vlucht heeft geslapen. De gehele vlucht zat er een baby achter ons die veel heeft gehuild,helaas. Onderweg een film gekeken, tijdschrift gelezen en geslapen. Eenmaal in Korea geland was ik net Hannah & Paul een bericht aan het sturen en het thuisfront dat ik eraan kwam totdat ik omver gelopen werd door een parade van traditioneel gekleden Koreanen die een aparte muziek draaide. Bij de gate ben ik begonnen met het schrijven van notities & ideeën om te gaan ondernemen in Australië. De vlucht van Korea naar Sydney Australië heb ik heel de vlucht geslapen.

Aangekomen in Australië;


Eenmaal aangekomen in Sydney heb ik de bus genomen naar Canberra. Na 5 minuten stoptte de bus ermee en moesten we wachten op een vervangende bus die de route overnam naar Canberra. Ander half uur later kwam er een bus en staptte we over en na 3 uur rijden kwamen we aan in Canberra. Daar werd ik opgehaald door Paul & de pick-up auto waar gelukkig mijn koffers mooi achterin konden. Aangekomen bij het huis heb ik mijn spullen op de slaap kamer gelegd en hebben we gelunched. Na die lange busrit had ik toch wel honger, vervolgens ben ik heel even op bed gaan liggen en hebben we daarna de meiden opgehaald van school. Thuis heb ik de cadeaus aan de kinderen en de ouders gegeven. De kinderen vonden de boeken, unicorns & sloffen geweldig! De unicorns werden aan de tassen van school gehangen zodat iedereen ze kon zien. De boeken in de kast en de sloffen aan. Paul ging chinees halen, na het eten en het drinken van een heerlijk rood wijntje ben ik lekker gaan slapen. Toch wel last van een Jetleg.

Vrijdag 11/11;

Vandaag gingen beide kinderen naar "school", we hebben ze naar school gebracht. Mij uitgelegt hoe het precies werkt en waar het is. Ik heb nog niet auto gereden maar dit komt nog wel. Na het afzetten van de kinderen zijn we naar het winkelcentrum gereden waar ik mijn bankrekening heb aangevraagd. 's Middags hebben we het vlees in de oven gedaan en werden de kinderen opgehaald. Na het eten van overheerlijk ovengegaard varkensvlees, zoete aardappel & groenten zijn we begonnen aan een soort "celblok H" maar dan in Australië. Super spannend en ook heel verslavend.

Zaterdag 12/11;


Samen met Hannah ben ik naar het winkelcentrum geweest waar we lekker hebben gewinkeld en zijn we vriendinnen van Hannah tegen gekomen waar we later mee zijn gaan lunchen bij "The Lighthouse". Morgen hebben we een babyshower van de zus van Paul waarvoor we nog wat laatste boodschappen hebben gedaan. 's avonds heerlijke kip salade gehad en serie gekeken.

Zondag 13/11;


Vandaag hadden we babyshower van Alice en "baby winter". Een heerlijke middag met leuke spellen, kennis makingen met familie en vriendinnen & vooral gelachen. Het is leuk om iedereen te hebben gezien en gesproken.

Reacties

Reacties

Delphine

Wat fijn om te lezen dat je het leuk hebt, meid!!!

Veel knuffels van een regenachtige Geldrop :-)

Niels

Hey meissie, qua weer mis je hier niks hoor ellende.
Maar geniet van je momenten daar egt supergaaf!
Dat je er nog veel mag meemaken tis je gegunt!
Spreken nog meiske!!

Kelsey

Super leuk dat je alles op deze manier bijhoudt. Ik vind het echt leuk om dat zo te lezen. Verder nog heel veel succes en plezier daar ! ????????????

Mendy.

Leuk verhaal! Ben nu al benieuwd naar je volgende stukje. Maar ik spreek je gelukkig tussendoor nog wel ???

Petrie

Leuk Robin-Jess en wat fijn dat je goed wordt opgenomen. Heel. Wel succes met de kids en tot het. Lovende verslag????????????

yvonne steenbakkers

wat leuk om je zo te volgen robin jess

Kim

¡Hola chica!

Het voelt zoo raar om je ruim een jaar niet te zien :( Het doet me goed om te lezen dat je het naar je zin hebt en dat je bij een leuke familie zit. Ik ben reuze benieuwd naar de rest van je verhalen!!

Have fun schatteke. Hasta luego xx

martienvandooren@hotmail.com

Geniet er van daar en je doet er veel levenservaringen op ..

Linda

He meis! Leuk om zo je verhalen te lezen! Fijn dag je al een goede start daar hebt! Veel plezier en ik blijf je verhalen lezen!! xxx

Jeroen

Super leuk!! Komt wel goed daar zo te horen

Pap

He meis,super dat je even blog bij hound,we we horen contact love you xx

Lianne

Super leuk om je eerste ervaringen te lezen!

Marie-jeanne

Kei leuk zeg om je verhalen te kunnen volgen, je zal er veel ervaring op doen! Super !????

Marie-jeanne

Super!!!????

dethje

Super ik ga je volgen succes in het mooie Australië

Herma van der Kruijssen

Hoi Robin-Jess, leuk om te lezen dat het goed met je gaat. Heel veel plezier in Australië en geniet van de zomer. Hier is het saai regenachtig weer. Groetjes Herma en Ad xxx

annebeth

Hi lieve schattebol, wat een dappere dodo, zo uit je gewone leven stappen, je comfortzone achterlatend. Op naar de uitdaging-/stretchzone met heul veel leermomenten. Ik denk te lezen dat je eerste periode je goed bevalt! Pure girlpower meid! We blijven je volgen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!